نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
783
-
الف
+

با محبوب ترین بازیگر کوتاه قامت ایران آشنا شوید

در این گزارش با «اسدالله یکتا» از بازیگران کوتاه قامت سینما و تلویزیون ایران بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، «اسدالله یکتا» هنرمند محبوب ایران که به خاطر قامت کوتاه و سبک خاص بازی‌اش در تیاتر، سینما و تلویزیون برای چندین نسل خاطره سازی کرده است در بیشتر از 93 فلم به ایفای نقش پرداخته اند.

یکتا اولین تجربه بازیگری را در سال 1344 خورشیدی در فلم سینمایی «مراد و لاله» به کارگردانی و نویسندگی «صابر رهبر» کسب کرده است.

«عکس پائیزی»، «چهارراه استانبول»، «صداست که می ماند»، «زن بدلی»، «اگه می تونی منو بگیر»، «کوچولوی خوش‌شانس»، «آخرین نبرد»... از جمله فلم های سینمایی است که وی در آن هنرنمایی نموده است.

این هنرمند ایرانی در سریال های چون «مستوران»، «نیسان آبی»، «آخر خط»، «ستایش ۳»، «شرایط خاص»، «او مثبت»، «فوتبالیست‌ها»، «هزاران چشم»، «داستان یک زندگی»، «آپارتمان»، «چاق و لاغر» و «خندوانه» نقش آفرینی کرده است.

اسدالله یکتا در جدیدترین مصابه خود با همشهری آنلاین درپیوند با واکنش های مردم گفت: مردم همیشه باعث افتخار من هستند. آن‌ها وقتی من را می‌بینند تقاضا می کنند تا عکس یادگاری بندازیم و من می‌گویم چشم چون باعث افتخار من است.

وی همچنین گفته است: همیشه مردم به من لطف دارند و با من مهربان هستند. قد من که به مردم نمی‌رسد، به همین دلیل آن‌ها وقتی می‌خواهند با من عکس بگیرند، می‌نشینند و خودشان را اندازه من می‌کنند. من خیلی کوچک‌تر از آن هستم که خودم را کسی بدانم.

گفتنی است فلم سینمایی «چهارراه استانبول» با نقش آفرینی «اسدالله یکتا» روز پنجشنبه 22 سرطان (تیر) 1402 ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر